ASICS sätter hela världen i rörelse med den nya kampanjen I Move Me
Nu lanserar ASICS sin nya varumärkesplattform I MOVE ME i Europa, Mellanöstern och Asien. Det är en integrerad kampanj med digital fokus, byggd på autentisk storytelling. Målet är att inspirera människor till fysisk aktivitet – oavsett vem man är och på vilket sätt man vill göra det. ASICS filosofi är att rörelse är nyckeln till ett lyckligare liv.
ASICS sätter hela världen i rörelse med den nya kampanjen I Move Me
Erbjudanden och rabatter
Ta reda på om du är pollenallergiker. Med KRY kan du träffa läkare via videosamtal, var du än befinner dig och nästan när som helst. Lär dig mer om pollen och allergier – testa KRY-appen HÄR!
Saknar din kropp något näringsämne? Hos Svensk Hälsokost kan du välja bland tusentals produkter – för välmående både på insidan och utsidan. KLICKA HÄR för att se sortiment och hitta erbjudanden som passar just dig.
Populära böcker
Löparglädje - från motion till ultradistans av Rune Larsson Stora stretchboken av Kristian Berg Träning för nyblivna mammor av Olga Rönnberg Lek med tanken: Mental träning för barn och ungdom av Anders och Johan Plate Stora löparboken för kvinnor av Jessica Almenäs och Lovisa "Lofsan" Sandström
Det här inlägget innehåller affiliatelänker från KRY, ICANIWILL, Svensk Hälsokost och Bokus. Om du väljer att köpa något via dem tillfaller en liten ersättning till Dagens Träning. Ditt pris påverkas inte av ersättningen, som är nödvändig för att driva runt hemsidan. Tack för ditt stöd!